כל מה שרציתם לדעת על חיטוי
וטיהור מאגרי מים

במדינת ישראל ישנם מאגרי מים רבים אשר פזורים בכל רחבי הארץ ומטרתם לספק מים לתעשייה, לחקלאות ולשאר אזרחי המדינה. מאגרי המים חשופים למזהמים רבים העלולים לפגוע באיכות המים וכפועל יוצא, לפגוע בבריאות הציבור בצורה קשה ולהוביל לתחלואה גבוהה. על מנת למנוע פגיעה באיכות המים ולאפשר שימוש מתמשך ובטוח, יש לבצע מידי כמה חודשים, ניקוי וחיטוי מאגרי מים באמצעות כלים וחומרי ניקוי ייעודיים לטיפול במאגרי מים ובטוחים לשימוש. המטרה הסופית היא לספק את איכות המים הגבוהה ביותר אשר תאפשר איכות חיים אופטימלית ובעיקר בריאה. 

ניקוי יסודי ומקצועי, בהתאם להנחיות ולתקנים

על מנת לבצע ניקוי וחיטוי מאגרי מים, יש לעבוד לפי כל הכללים והשלבים אשר יאפשרו פעולה איכותית ומקצועית. ראשית יש לרוקן את מאגר המים באופן מלא ולאטום את כל פתחי צינורות המילוי והריקון, על מנת למנוע כניסת מים למאגר בזמן תהליך הניקוי והחיטוי שלו. לאחר מכן, מתחילים בפעולות הניקוי באמצעות כלי ניקוי ייעודיים במיוחד לניקוי מאגרי מים אשר באמצעותם ניתן להגיע לרמות ניקוי גבוהות מאוד. 

לאחר מכן, מבצעים חיטוי למאגר המים באמצעות חומרי חיטוי איכותיים אשר אינם פוגעים באיכות המים עם מילוי המאגר לאחר מכן. לאחר ביצוע ניקוי וחיטוי המאגר, מתחילים למלא אותו במים עד סופו ולפני שמתחילים להזרים מים לאוכלוסייה, מבצעים דיגום מים על מנת לבדוק האם המים איכותיים לשימוש ושאין בתוכם כל מיני מזהמים ורעלים אשר מזיקים לגוף. 

צור קשר בווצאפ
Send via WhatsApp